FORMULARZ ZWROTU
Prawo odstąpienia od umowy
1. Towar można zwrócić tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatu. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, z wewnętrzną bibułą ochronną, z kompletem metek. Towar powinien być w takim stanie w jakim został wysłany przez Sprzedawcę.
2. Klient zwraca towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres:
2.1. W przypadku wyboru firmy kurierskiej: PRZYTKOWICE 268B, 34-141 PRZYTKOWICE
2.2. W przypadku wyboru paczkomatu: Paczkomat PZT01M, Przytkowice b/n, Przytkowice 34-141, Myjnia Samochodowa Samoobsługowa
2.3. Konsument ma 14 dni na poinformowanie sprzedawcy o zwrocie.
2.4. Konsument ponosi koszty zwrotu towaru.
2.5. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
2.6. Wszelkie reklamacje proszę składać drogą mailową na adres email BIURO@BASICCLOTHES.PL. Rozpatrywane będą w terminie 7 dni roboczych.
2.7. Informacje jakie należy przekazać sprzedawcy to: adres mailowy, który został użyty przy składaniu zamówienia, imię i nazwisko, nr zamówienia, nr faktury i nr produktu z faktury (dane w formularzu).
Zwroty i reklamacje
1. Towar można zwrócić tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatu.
2. Klient zwraca towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres:
2.1. W przypadku wyboru firmy kurierskiej: PRZYTKOWICE 268B, 34-141 PRZYTKOWICE
2.2. W przypadku wyboru paczkomatu: Paczkomat PZT01M, Przytkowice b/n, Przytkowice 34-141, Myjnia Samochodowa Samoobsługowa
3. Konsument ma 14 dni na poinformowanie sprzedawcy o zwrocie.
3.1. Informacje jakie należy przekazać sprzedawcy to: adres mailowy, który został użyty przy składaniu zamówienia, imię i nazwisko, nr zamówienia, nr faktury i nr produktu z faktury (dane w formularzu).
4. Konsument ponosi koszty zwrotu towaru.
5. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
6. Wszelkie reklamacje proszę składać drogą mailową na adres BIURO@BASICCLOTHES.PL. Rozpatrywane będą w terminie 7 dni.