REGULAMIN

 

Regulamin sklepu internetowego www.basicclothes.pl określa m.in. zasady zawierania umów sprzedaży towarów poprzez sklep, zawiera najważniejsze informacje o sprzedawcy, sklepie, przetwarzaniu danych osobowych oraz o prawach konsumenta.

 

§1 Definicje

 

1. Sprzedawca – www.basicclothes.pl; M7 GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ; PRZYTKOWICE 268B, 34-141 PRZYTKOWICE; NIP: 5512658656; REGON: 524386844; KRS: 0001017644.

 

2. Regulamin – niniejszy regulamin.

 

3. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez sprzedawcę na stronie internetowej pod adresem www.basicclothes.pl

 

4. Klient/Konsument/Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawiera ze sprzedawcą umowę na odległość.

 

5. Umowa sprzedaży na odległość – umowa sprzedaży towaru zawierana za pośrednictwem sklepu internetowego.

 

6. Towar/Produkt – rzecz, którą klient może nabyć w sklepie internetowym.

 

7. Ceny – wszystkie ceny podane na stronach internetowych sprzedawcy są podawane w polskich złotych (PLN), są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT).

 

§2 Kontakt

 

1. Adres pocztowy: PRZYTKOWICE 268B, 34-141 PRZYTKOWICE

2. Adres e-mail: KONTAKT@BASICCLOTHES.PL

3. Telefon: 511 922 120

 

§3 Zamówienia

 

1. Klient składa zamówienie za pośrednictwem strony internetowej sklepu  korzystając z funkcji dodawania produktu do koszyka, a następnie wybierając z  formularza sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także  podając dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.

 

2. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i  zaakceptowania regulaminu przez kupującego.

 

3. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy kupującym a sprzedawcą. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

 

4. Koszt wysyłki towarów wynosi: za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost Paczkomaty – 16,99 zł; DPD Kurier - 16,99 zł.

 

 

§4 Płatności

 

1. Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności do wyboru:

 

1.1. Online za pośrednictwem PayPro S.A., ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań;  KRS: 00003479352.

1.2. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy: 55 1050 1100 1000 0090 8277 8987.

 

2. Zamówienie należy opłacić w ciągu 24 godzin od jego złożenia.

 

3. Zamówienie nieopłacone w tym terminie nie zostanie przyjęte do realizacji.

 

4. Sprzedawca nie udostępnia możliwości płatności za pobraniem.

 

§5 Realizacja zamówienia

 

1. Sprzedawca rozpocznie realizację zamówienia niezwłocznie po jego opłaceniu.

 

2. Towar zostanie wysłany w ciągu 5 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty.

2.1 Przy wyborze usługi "Otwarta Paczka" konsument zgadza się na wstrzymanie dostawy zakupionego towaru, w celu połączenia zamówienia z następnymi zamówieniami. 

 

3. Dostawy realizowane są na terenie Polski.

 

4. Towary zakupione w sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

 

5. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w nadzwyczajnych przypadkach wystąpienia niezależnych od niego zdarzeń takich jak np. okoliczności siły wyższej, awarie, epidemie, wprowadzone ustawowo ograniczenia w transporcie przesyłek bądź działalności sklepów internetowych.

 

§6 Prawo odstąpienia od umowy

 

1. Towar można zwrócić tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, InPost lub InPost paczkomat. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, z wewnętrzną bibułą ochronną, z kompletem metek. Towar powinien być w takim stanie w jakim został wysłany przez Sprzedawcę.

 

2. Klient zwraca towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres:

 

2.1. W przypadku wyboru firmy kurierskiej: PRZYTKOWICE 268B, 34-141 PRZYTKOWICE

2.2. W przypadku wyboru paczkomatu InPost: Paczkomat PZT01M, Przytkowice b/n, Przytkowice 34-141, Myjnia Samochodowa Samoobsługowa

2.3. Konsument ma 14 dni na poinformowanie sprzedawcy o zwrocie.

2.4. Konsument ponosi koszty zwrotu towaru.

2.5. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

2.6. Wszelkie reklamacje proszę składać drogą mailową na adres email KONTAKT@BASICCLOTHES.PL. Rozpatrywane będą w terminie 7 dni roboczych.

2.7. Informacje jakie należy przekazać sprzedawcy to: adres mailowy, który został użyty przy składaniu zamówienia, imię i nazwisko, nr zamówienia, nr faktury i nr produktu z faktury.

 

§7 Zwroty i reklamacje

 

1. Towar można zwrócić tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatu.

 

2. Klient zwraca towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres:

 

2.1. W przypadku wyboru firmy kurierskiej: PRZYTKOWICE 268B, 34-141 PRZYTKOWICE

2.2. W przypadku wyboru paczkomatu InPost: Paczkomat PZT01M, Przytkowice b/n, Przytkowice 34-141, Myjnia Samochodowa Samoobsługowa

 

3. Konsument ma 14 dni na poinformowanie sprzedawcy o zwrocie.

3.1. Informacje jakie należy przekazać sprzedawcy to: adres mailowy, który został użyty przy składaniu zamówienia, imię i nazwisko, nr zamówienia, nr faktury i nr produktu z faktury.

 

4. Konsument ponosi koszty zwrotu towaru.

 

5. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

6. Wszelkie reklamacje proszę składać drogą mailową na adres KONTAKT@BASICCLOTHES.PL. Rozpatrywane będą w terminie 7 dni.

 

§8 Przetwarzanie danych osobowych

 

1. Wszelki informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka Prywatności.